Kolotoč (Carousel)
Geometrie
LOD | Počet trojúhelníků | Viewpoint |
0 | 4 719 | Carousel - LOD 0 |
1 | 2 336 | Carousel - LOD 1 |
2 | 0 | Carousel - LOD 2 |
Textury
-- nemá textury --
Zvuky
Prototyp
-
exposedField SFInt32 lod 1 - 0 = vynucená vysoká kvalita, 1 = automatické přepínání (LOD)
-
exposedField SFColor carColor 0 0.342 0.8/i> - barva kolotoče
-
exposedField MFString audioURL ["inter_4/creaking.mp3" "creaking.mp3"] - zvuk, který se přehraje při přiblížení
Interakce
-
Kolotočem je možné točit (pomocí CylinderSensoru)
-
Kolotoč začne vrzat, když se uživatel přiblíží (ProximitySensor)
Měření FPS
Prováděné ve společné scéně na přístroji Intel(R)Core(TM) i5-2410 CPU @ 2.30GHz, 4GB RAM, Intel(R) HD Graphics
LOD | Počet trojúhelníků | FPS | Viewpoint |
0 | 17 034 | 12.4 | Carousel - LOD 0 |
1 | 21 228 | 8.7 | Carousel - LOD 1 |
2 | 16 289 | 8.8 | Carousel - LOD 2 |