Flašinet (angl. Barrel organ), neboli hrací skříňka
Geometrie
LOD | Počet trojúhelníků | Viewpoint |
0 | 41830 | Barrel organ - LOD 0 |
1 | 148 | Barrel organ - LOD 1 |
2 | 0 | Barrel organ - LOD 2 |
Textury
Zvuky
Prototyp
-
exposedField SFInt32 lod 1 - hodnota 0 nedovoluje modelu snižovat kvalitu (LOD)
-
exposedField SFColor colorBarrel .6 .2 .2 - barva flašinetu pokud není nastavena neprůhledná textura
-
exposedField SFColor colorHandle .6 .6 .9 - barva madla flašinetu
-
exposedField MFString textureUrl "" - textura, která se namapuje na flašinet
-
exposedField MFString audioUrl "barrelOrganOrchester2.mp3" - zvuk k přehrátí
Interakce
Při dostatečném přiblížení k flašinetu začne blikat zelené startovací tlačítko.
Jeho stiskem se spustí zvuk flašinetu doprovázený otáčením madla.
Zároveň se vypne blikání zeleného startovacího tlačítka a je umožněno stisknout
červeně blikající zastavovací tlačítko, které je aktivní jen při spuštěné skladbě.
Zastavovací tlačítko po stisknutí přestane blikat, zastaví otáčející se madlo a
ukončí hudbu. Vše je také možné ukončit opuštěním prostoru blízkého flašinetu.
Měření FPS
Prováděné ve společné scéně na přístroji Intel(R)Core(TM) i7-2620M CPU @ 2.70GHz, 6GB RAM, Intel(R) HD Graphics 3000/NVIDIA GeForce 610M
LOD | Počet trojúhelníků | FPS | Viewpoint |
0 | 163 460 | 2.7 | Barrel organ - LOD 0 |
1 | 154 724 | 3.7 | Barrel organ - LOD 1 |
2 | 168 006 | 3.2 | Barrel organ - LOD 2 |