Batcave

Dominik Alfery

Screenshot #1 Screenshot #2 Screenshot #3

Zadání

Různorodé modely vztahující se k Batmanovi nacházející se v jeskyni.

Pokyny pro spuštění

Pro možnost spuštění kódu v IDE je potřeba nainstalovat Assimp - např. přes vcpkg.

Jsou použity knihovny GLFW, GLEW, STB a nástroje IMGUI a GLM.

Pomocí vloženého config.ini lze měnit vlastnosti spouštěného programu. Například:

  • BORDERLESS/FULLSCREEN - změna režimu okna
  • Ovládání

    Program se ovláda následovně.

    Kamera:

  • W/A/S/D - pohyb dynamické kamery
  • F1/F2/F3 - přepínání pohledu kamer (F1 dynamická)
  • V - kamera netopýra
  • Světla:
  • T - zapínání/vypínání baterky
  • Banner:
  • B - přepínání zobrazení pohybujícího se Batman banneru na dynamické kameře
  • Program:
  • ESC - ukončení programu
  • Download