Záhadná Stodola
Vojtěch Špilar
Zadání
Cílem mé semestrální práce bylo vytvořit opuštěné místo s podivnými bytostmi. Hlavní částí je stodola okolo které obíhá duch a mimozemšťan. Uvnitř stodoly jsou zvířata která byla přesunuta do dvou rozměrného světa a zmražena v čase. Je možné jim čas rozmrazit kliknutím na ně. Vedle stodoly je lampa kterou je kliknutím možné rozsvítim či zhasnout. Scénu můžeme volně prozkoumat a srážky se stromy jsou ošetřené. Také je možnost převtělit se do ducha a prohlédnost si scénu během cesty po jeho trajektorii. Poslední kamera je umísťěná na kraji pro záběr celé zcény. Scéna je opatřená třemi světly. Lampa slouží jako reflektor, duch jako bodové světlo a celá scéna je osvětlená směrovým světlem - sluncem.
Ovládání
Pohyb - šipky nebo w, a, s, d
- mezerník/shift - phyb nahoru/dolů
Ovládání kamery - pohyb myší
Změna kamery - C
Interakce - levé tlačítko myši