Escape the apartment

Barbora Hálová

Screenshot #1 Screenshot #2 Screenshot #3

Zadání

Probudili jste se v neznámem domě. Venku je tma, všude kolem jen stromy a nemáte žádný signál. Dveře jsou zamčené, podaří se vám odsud dostat?(DEMO verze)
Zadáním bylo vytvořit scénu v OpenGL. Hráč se nachází uprostřed místnosti ze které nemůže vylézt. Kolem něj se nachází objekty nábytku. S některými z nich může interagovat, např. rozsvítit a zhasnout lampičku, zapnout televizi, atd.
Místnost má 3 okna ze kterých je vidět ven na les tvořený stromy a trávou, které jsou náhodně procedurálně rozmístěny. Skybox reflektuje dení dobu ve hře a každý herní den se náhodně generuje čas mlhy, 1 herní den trvá 12 minut. Za jedním oknem létá motýl po Beziérově křivce.
Hráč má inventář do kterého může sbírat některé objekty a nahoře tiká časovač, který ukazuje kolik uběhlo času ve hře.

Ovládání

Pohyb: WASD/šipky na klávesnici
Kamera: Kamerou lze otáčet kliknutím pravého tlačítka myši a posunutím, nebo lze zmáčknutím Ctrl a pomocí šipek doleva a doprava přepínat mezi statickými pohledy do stran.
Výběr objektů: Při pohybu přes objekt, se kterým lze interagovat se tvar šipky změní. Objekt lze vybrat levým kliknutím myši.
Menu a ostatní:
- Esc: V případě hlavního menu odchod z aplikace, jinak zapnutí a vypnutí pausovacího menu.
- Mezerník: spuštění scény z menu
- F1: escape do hlavního menu

Download