MVR - X3Dom

základní ukázky použití X3Dom

  1. red Box
  2. základní objekty - není hotovo
  3. jednoduchá animace
  4. sensory - nejsou podporovány v X3Dom (X3D verze)

Laskavý průvodce virtuálními světy -> X3Dom

Interakce

  1. click a mouseOver - ukázka reakce události najetí myši na objekt a kliknutí na objekt
  2. click a mouseOver - jQuery - stejný příklad jako předchozí vytvořený pomocí jQuery
  3. animControll - ukázka kontrolování běhu animace
  4. animControll - js - programově vytvořená animace (bez timesensoru a interpolátorů)
  5. followers - v X3D jsou přidány nové animační uzly pro změnu transformací a dalších atributů (CHASERS and DAMPERS)
  6. HUD - ukázka HUD + zastínění části obrazovky - znemožní interakci
  7. HUD2 - ukázka HUD - střílení - runtime API
  8. viewpoints - načte viewpoints z X3D a vygeneruje pro ně tlačítka

Prototypy

  1. 1_colorBox_inlined - jednoduchý příklad, využívá inline obyčejného X3D souboru a přímo přistupuje k vlastnostem objektů - funguje, protože každý inline soubor má vlastní namespace
  2. 2_colorBox_noAttrib - ukázka postupu nahrazení instance prototypu (bez paramaterů, minimální podoba javascriptu)
  3. 3_colorBox_oneAttrib - rozšíření předchozího o jeden atribut
  4. 4_osy_defValues - předchozí upravené pro použití defaultních hodnot z protoInterface, opraveno pro více atributů, a učesané
  5. 5_complexTestPage - pro testování obecné funkce (protos.js) zda vše funguje tak, jak má - parametrem pro funkci je pouze X3Droot element - takže pro každé okno se musí volat zvlášť
  6. 6_animation - animace definovaná uvnitř prototypu, rychlost se mění zvenčí
  7. 7_proto_inlined - animace definovaná uvnitř prototypu, rychlost se mění zvenčí - cela scena je INLINE - pozor - do X3D se musi pridat Group uzel jako potomek Scene uzlu
  8. 8_switchButton - prototyp přepínače a ukázka namapování skriptu

X3Dom - speciální uzly