Popis scriptů v online verzi
setCode(id):
Zadání znaku do kódu
playSound(id):
Spustí zvuk
confirmCode():
Potvrdí kód a otevře poklad
deleteChar():
Smaže poslední zadaný znak kódu
moveButton(id):
Pohne tlačítkem
moveButtonUp(id, pos):
Pomocná funkce pro vrácení tlačítka na původní pozici
ejectTreasure():
Vysunutí pokladu
addOnBearing():
Nasazení páky na hřídel
rotateHandle():
Rotace páky
moveFrontDoor():
Otevře dveře do iglú
moveMainDoor():
Otevře dveře do místnosti galerie
moveWCDoor():
Otevře dveře od WC
turnLight(id):
Rozsvítí světlo nad modelem
thug():
Spustí animaci tučňáka
pinguFloat():
Vznášení tučňáka (podobně i pro tank)
playFloatingPingu():
Nastavení parametru pro spuštění vznášení tučňáka (podobně i pro tank)
stopFloatingPingu():
Nastavení parametru pro vypnutí vznášení tučňáka (podobně i pro tank)
rotateScanPingu():
Manuální rotace jednotlivých modelů, viz pro sken tučňáka
startRotating(id):
Automatická rotace modelu - start
stopRotating(id):
Automatická rotace modelu - stop
colorBlue():
Nastavení barvy skenů (další verze Pink, Grey)
showHUD(ID):
Zobrazení konkrétního HUDu
hideHUD(ID):
Skrytí konkrétního HUDu
distFromCam(modX, modY, modZ, camX, camY, camZ):
Výpočet vzdálenosti od kamery
computeDistance(translation, pos):
Výpočet vzdálenosti
viewFunc(evt):
Event handler pro zobrazování HUDu
previousView():
Přepnutí na předchozí viewpoint
nextView():
Přepnutí na následující viewpoint
startView():
Zapnutí viewpointu