Vyřeště hádanku pro vstup do expozice
Pro spuštění sekvence stiskněte prostřední tlačítko. Po úspěšném zopakování se vám otevřou dveře.
Autoři: Michaela Urbanovská, Marek Landa
Gameboy - Photoreconstruction
Autor: Michaela Urbanovská
Gameboy - Photoreconstruction
Autor: Marek Landa
Gameboy - 3D scan
Autor: Michaela Urbanovská
Gamepad - 3D scan
Autor: Marek Landa
Popis skriptu
rememberViewpoint(id) - pamatuje si posledni vybrany viewpoint a podle toho zobrazi HUDy
startRotating(id) - spusti automatickou rotaci objektu
stopRotating(id) - zastavi automatickou rotaci objektu
showHUD() - zobrazi vybrany HUD
hideHUD() - schova vybrany HUD
startSpotlight() - zapne nebo vypne spotlight na vybranem modelu
rotateByHand() - rucni rotace na slidebaru
gameboy__(button)__Anim() - spousti jednotlive animace gameboye podle tlacitek
changeColor(id, color) - meni diffuse color vybraneho prvku
__(color)__Click() - resi akci mackani tlacitek u vstupni hadanky
openDoor() - otevira dvere
startScreen() - spousti televizi u modelu ovladace
playSequence() - ukaze sekvenci vstupni hadanky
playBtnSound() - hraje zvuk stisku tlacitka