Fáze 1

Fáze 1 ke stažení (.zip)

Měření FPS

Měření snímků za vteřinu (FPS) probíhalo pomocí softwaru BScontact. Testovali jsme scénu s modely, u kterých jsme využívali LOD vzhledem ke vzdálenosti a poté scénu, kde modely byly v plné kvalitě.

Scény byly testovány na dvou počítačích:

  • PC1 - i7-3770, RAM 16GB, GeForce GT 640, 1920 x 1080
  • PC2 - i5 6500 3,2 Ghz, 8GB RAM, Nvidia 660GTX 3GB, 1920x1080

Měřený pohled 1 - lokomotivy:

  • LOD:
    • PC1: 75 FPS
    • PC2: 120 - 140 FPS
  • Bez LOD:
    • PC1: 60 FPS
    • PC2: 70 - 80 FPS

Měřený pohled 2 - kanóny:

  • LOD:
    • PC1: 55 - 60 FPS
    • PC2: 100 - 110 FPS
  • Bez LOD:
    • PC1: 48 - 49 FPS
    • PC2: 70 - 80 FPS

Dynamické vlastnosti modelů

Ollie Chvíla:

  • Plane senzor na modelu kanónu získaný 3D skenerem - pohyb po stojanu
  • Proximity senzor na modelu kanónu získaný 3D skenerem - přehrání zvuku.
  • Touch senzor na modelu kanónu získaný fotogrametrií - rozsvícení světla.
  • Cylinder sensor na modelu kanónu získaný fotogrametrií - otáčení modelu na stojanu.
  • Touch senzor na modelu vojáka - animace rotace kolem osy, přehrání zvuku.
  • Touch senzor na modelu kanónu získaný ručním modelováním - animace hlavně děla a přehrání zvuku.
  • Touch senzor na modelu tlačíkta - animace pro vyvěšování a svěšování vlajky

Diagramy:

Jakub Berka:

  • Plane sensor na modelu získaným fotogrametrií - pohyb po stojanu.
  • Touch sensor na modelu získaným fotogrametrií - rozsvícení světla nad modelem.
  • Cylinder sensor na modelu získaným skenováním - otáčení modelu na stojanu.
  • Proximity sensor na modelu získaným skenováním - rozsvícení světla nad modelem a přehrání zvuku.
  • Proximty sensor na vlastním modelu na světlech - rozsvícení a zhasnutí předních světel. Dále animace změny barvy materiálu žárovek.
  • Touch sensor na vlastním modelu na dveřích - otevření dveří doprovázené zvukem.
  • Cylinder sensor na vlastním modelu - otáčení modelu na stojanu.

Diagramy: