Fáze 1
Měření FPS
Měření snímků za vteřinu (FPS) probíhalo pomocí softwaru BScontact. Testovali jsme scénu s modely, u kterých jsme využívali LOD vzhledem ke vzdálenosti a poté scénu, kde modely byly v plné kvalitě.
Scény byly testovány na dvou počítačích:
- PC1 - i7-3770, RAM 16GB, GeForce GT 640, 1920 x 1080
- PC2 - i5 6500 3,2 Ghz, 8GB RAM, Nvidia 660GTX 3GB, 1920x1080
Měřený pohled 1 - lokomotivy:
- LOD:
- PC1: 75 FPS
- PC2: 120 - 140 FPS
- Bez LOD:
- PC1: 60 FPS
- PC2: 70 - 80 FPS
Měřený pohled 2 - kanóny:
- LOD:
- PC1: 55 - 60 FPS
- PC2: 100 - 110 FPS
- Bez LOD:
- PC1: 48 - 49 FPS
- PC2: 70 - 80 FPS
Dynamické vlastnosti modelů
Ollie Chvíla:
- Plane senzor na modelu kanónu získaný 3D skenerem - pohyb po stojanu
- Proximity senzor na modelu kanónu získaný 3D skenerem - přehrání zvuku.
- Touch senzor na modelu kanónu získaný fotogrametrií - rozsvícení světla.
- Cylinder sensor na modelu kanónu získaný fotogrametrií - otáčení modelu na stojanu.
- Touch senzor na modelu vojáka - animace rotace kolem osy, přehrání zvuku.
- Touch senzor na modelu kanónu získaný ručním modelováním - animace hlavně děla a přehrání zvuku.
- Touch senzor na modelu tlačíkta - animace pro vyvěšování a svěšování vlajky
Diagramy:
Jakub Berka:
- Plane sensor na modelu získaným fotogrametrií - pohyb po stojanu.
- Touch sensor na modelu získaným fotogrametrií - rozsvícení světla nad modelem.
- Cylinder sensor na modelu získaným skenováním - otáčení modelu na stojanu.
- Proximity sensor na modelu získaným skenováním - rozsvícení světla nad modelem a přehrání zvuku.
- Proximty sensor na vlastním modelu na světlech - rozsvícení a zhasnutí předních světel. Dále animace změny barvy materiálu žárovek.
- Touch sensor na vlastním modelu na dveřích - otevření dveří doprovázené zvukem.
- Cylinder sensor na vlastním modelu - otáčení modelu na stojanu.