Interaktivní předměty a 3D modely

Objekty vytvořeny v programu Autodesk Maya 2014

FPS měřeno v programu BS Contact během animace v HD_LOD na sestavě:

Objekt 1 Parkomat - Zpracoval Tomáš Veselý

Objekt stojí na náměstí v Litomyšli. Popis interakce: Po stisknutí tlačítka se ozve zvuk tisku lístku.

Model: Vytvořen z jednoduchého box-polygonu, kde je dále pomocí extrude metody vytvořena vrchní část parkomatu. Následně je pokryt texturou. Tlačítko je vytvořené z jednoduchého cylinder-polygonu.

Sensory: Využito TimeSensoru a TouchSensoru pro spuštění animace

Náhled na tento model ve fullscreen v novém tabu

Náhled na model

Screen

Geometrie

  • Pocet trojúhelníků HD_LOD: 376
  • Pocet trojúhelníků LD_LOD: 181
  • FPS (Průměrné) 1150 fps

Referenční obrázky:

Objekt 2 Vlajka - Zpracoval Tomáš Veselý

Objekt stojí na náměstí v Litomyšli. Popis interakce: Vlajka začne vlát do zvuku větru.

Model: Vytvořen z nástavce (spojení několika polygonů), cylinder-polygonu tvořící tyč a box-polygonu tvořící vlajku, která je následně pokrytá texturou.

Sensory: Využito TimeSensoru a ProximitySensoru pro spuštění animace

Náhled na tento model ve fullscreen v novém tabu

Náhled na model

Screen

Geometrie

  • Pocet trojúhelníků HD_LOD: 6131
  • Pocet trojúhelníků LD_LOD: 657
  • FPS (Průměrné) 1469 fps

Referenční obrázky:

Objekt 3 Hydrant - Zpracoval Tomáš Veselý

Objekt stojí na náměstí v Litomyšli. Popis interakce: Z hydrantu vyteče po odšroubování víčka voda za zvuku kapání.

Model: Vytvořen extrude metodou z někoika cylinder polygonů a jejich následným spojením. Připojeno víčko pro odšroubování jako další cylinder-polygon, ve kterém byla vytvořena díra pomocí další aplikace metody extrude.

Sensory: Využito TimeSensoru a TouchSensoru pro spuštění animace

Náhled na tento model ve fullscreen v novém tabu

Náhled na model

Screen

Geometrie

  • Pocet trojúhelníků HD_LOD: 5577
  • Pocet trojúhelníků LD_LOD: 846
  • FPS (Průměrné) 1315 fps

Referenční obrázky:

Zpět k menu ↑

Objekt 4 Květina - Zpracoval David Gajdušek

Objekt stojí na náměstí v Litomyšli. Popis interakce: Po kliknutí se květiny pohnou za zvuku včel

Model: Květináč je vytvořen pomocí jednoduchého box-polygonu a následné využití metody extrude a bevel pro přesnější tvar. Dále je pokryt texturou. Květiny byly vytvořeny pomocí generátoru Visor obsaženým v programu Autodesk Maya.

Sensory: Využito TimeSensoru a TouchSensoru pro spuštění animace

Náhled na tento model ve fullscreen v novém tabu

Náhled na model

Screen

Geometrie

  • Pocet trojúhelníků HD_LOD: 9509
  • Pocet trojúhelníků LD_LOD: 2967
  • FPS (Průměrné) 872 fps

Referenční obrázky:

Objekt 5 Lampa - Zpracoval David Gajdušek

Objekt stojí na náměstí v Litomyšli. Popis interakce: Lampa se za zvuku startu žárovky rozsvítí a osvětlí objekty pod sebou.

Model: Lampa jakož její kovová část je vytvořena kompletně z jednoho cylinder-polygonu, který je pomocí metody extrude a in/offset nadále tvarován. Další částí je ball-polygon, který po deformaci tvoří lampu samotnou.

Sensory: Využito TimeSensoru a TouchSensoru pro spuštění animace

Náhled na tento model ve fullscreen v novém tabu

Náhled na model

Screen

Geometrie

  • Pocet trojúhelníků HD_LOD: 22789 (Komplikovaný model)
  • Pocet trojúhelníků LD_LOD: 1176
  • FPS (Průměrné) 1404 fps

Referenční obrázky:

Objekt 6 Lavička - Zpracoval David Gajdušek

Objekt stojí na náměstí v Litomyšli. Bez interakce.

Model: Vytvořen spojením několika polygonů. Základní box-polygony extrůdlé kolem křivky tvoří bočnice, které jsou spojeny cylinder polygony. Spojením dvou box polygonů pod úhlem jsem vytvořil dřevěné plaňky které tvoří sedák lavičky.

Náhled na tento model ve fullscreen v novém tabu

Náhled na model

Screen

Geometrie

  • Pocet trojúhelníků HD_LOD: 5429
  • Pocet trojúhelníků LD_LOD: 669
  • FPS (Průměrné) 1642 fps (Bez animace)

Referenční obrázky:

Zpět k menu ↑

Zpět k na úvodní stránku ↑