Objekty vytvořeny v programu Autodesk Maya 2014
Objekt stojí na náměstí v Litomyšli. Popis interakce: Po stisknutí tlačítka se ozve zvuk tisku lístku.
Model: Vytvořen z jednoduchého box-polygonu, kde je dále pomocí extrude metody vytvořena vrchní část parkomatu. Následně je pokryt texturou. Tlačítko je vytvořené z jednoduchého cylinder-polygonu.
Sensory: Využito TimeSensoru a TouchSensoru pro spuštění animace
Náhled na tento model ve fullscreen v novém tabu
Objekt stojí na náměstí v Litomyšli. Popis interakce: Vlajka začne vlát do zvuku větru.
Model: Vytvořen z nástavce (spojení několika polygonů), cylinder-polygonu tvořící tyč a box-polygonu tvořící vlajku, která je následně pokrytá texturou.
Sensory: Využito TimeSensoru a ProximitySensoru pro spuštění animace
Náhled na tento model ve fullscreen v novém tabu
Objekt stojí na náměstí v Litomyšli. Popis interakce: Z hydrantu vyteče po odšroubování víčka voda za zvuku kapání.
Model: Vytvořen extrude metodou z někoika cylinder polygonů a jejich následným spojením. Připojeno víčko pro odšroubování jako další cylinder-polygon, ve kterém byla vytvořena díra pomocí další aplikace metody extrude.
Sensory: Využito TimeSensoru a TouchSensoru pro spuštění animace
Náhled na tento model ve fullscreen v novém tabu
Objekt stojí na náměstí v Litomyšli. Popis interakce: Po kliknutí se květiny pohnou za zvuku včel
Model: Květináč je vytvořen pomocí jednoduchého box-polygonu a následné využití metody extrude a bevel pro přesnější tvar. Dále je pokryt texturou. Květiny byly vytvořeny pomocí generátoru Visor obsaženým v programu Autodesk Maya.
Sensory: Využito TimeSensoru a TouchSensoru pro spuštění animace
Náhled na tento model ve fullscreen v novém tabu
Objekt stojí na náměstí v Litomyšli. Popis interakce: Lampa se za zvuku startu žárovky rozsvítí a osvětlí objekty pod sebou.
Model: Lampa jakož její kovová část je vytvořena kompletně z jednoho cylinder-polygonu, který je pomocí metody extrude a in/offset nadále tvarován. Další částí je ball-polygon, který po deformaci tvoří lampu samotnou.
Sensory: Využito TimeSensoru a TouchSensoru pro spuštění animace
Náhled na tento model ve fullscreen v novém tabu
Objekt stojí na náměstí v Litomyšli. Bez interakce.
Model: Vytvořen spojením několika polygonů. Základní box-polygony extrůdlé kolem křivky tvoří bočnice, které jsou spojeny cylinder polygony. Spojením dvou box polygonů pod úhlem jsem vytvořil dřevěné plaňky které tvoří sedák lavičky.
Náhled na tento model ve fullscreen v novém tabu