Hlavní scéna (Fáze 2)
Virtuální scéna
Informace o měření fps
FPS: unknown
Odkaz na virtuální scénu ve full screen
Full screen
Vše ke stažení
Vše ke stažení
Použité modely
Jaroslav Havelík
Erik Matys
Mapa všech skriptů v hlavní scéně
Popis obrázku
- HUD, PROXY - Transformace reprezentující HUD senzor (4 tlačítka pro ovládání) a její proximity senzor, tak aby byla vždy na obrazovce
- senzorSipky, senzorMestoDuchu, senzorTime, senzorToWatch - touch senzory na tlačítkách HUD
- pigeon1, pigeon2, pigeon3, pigeon4, dayClock, nightClock, auto1, auto2, lampa1, lampa2, lampa3 - jednotlivé interaktivní modely, na každém znich je v prototypu definová eventIn simulation, pro spuštění simulačního skriptu (město duchů), a eventIn showIt pro zobrazení a skrytí šipky, u hodin jsou navíc události pro změnu času a nastavení času
- ghostTimer - časovač, který v každém cyklu spustí skript pro generování událostí městě duchů
- timeSenzor - časovač pro čas ve scéně
- SipkyScript - skript který mění texturu tlačítka v HUDu a posílá událost všem prototypům, tak aby se zobrazovaly a skrývaly šipky nad nimi
- timeControll - skript který se stará o čas ve scéně a jeho změny na hodinách
- timePause - pozastavení času pomocí tlačítka v HUD
- ghostScript - skript který vygeneruje náhodně číslo a podle něj spustí interakci interaktivního modelu (město duchů)
- ghostPause - skript měnící texturu tlačítka v HUD, pouští, zastavuje město duchů
- toWatchScript - přepne viewport na hodiny
- ci1, ci2, ci3 - interpolátory barev pozadí v průběhu času scény
- sun_intensity_interpolator, sun_position_interpolator - interpolátory intenzity a pozice slunce v závislosti na čase scény
- skyControl - skript starající se o změnu barev pozadí
- sun - světlo reprezentující slunce ve scéně
Zpět na hlavní stránku