Info

Popis řešení

Všechny lampy se na určitou dobu rozsvítí při stisku tlačítka v transformátoru. Tlačítko v transformátoru po zmáčknutí odešle čas, který probublá až do souboru final, který představuje scénu. Z final souboru se čas přepošle do lampy, kde tento čas spustí timer. Na timer je navázáno přímo světlo pomocí spojení "ROUTE time.isActive TO light.on". Všechny lampy mají ještě jednu funkci a tou je ovládání směru světla pomocí SphereSensoru, který je identický s koulí lampy. Standartně je směr světla přímo dolů, při manipulaci s SphereSensorem se mění i směr světla.

LOD

U modelu se automaticky přepíná úroveň detailů podle vzdálenosti. Rozmezí jsou 50 a 500. Když je uživatel nejblíž, tak model obsahuje několik válců a kouli. Když je vzdálenost větší jak 50, všechny objekty se promění na krychle nebo kvádry a při vzdálenosti větší než 100 celý objekt zmizí. Parametr PROTO může být 1, když chceme mít zapnuté LOD, nebo 0, když LOD nechceme mít.
S LOD
BEZ LOD

Zdrojové kódy

Inter_5.rar

Manipulace

Lampa
S LOD
Bez LOD
FULLSCREEN (aktuálně zobrazeného)

Náhled

Scéna