Info

Popis řešení

Tento zvonek má pouze jednu funkci a to je překvapivě zazvonění při stisku tlačítka. Při zmáčknutí se provedou dvě události. Zaprvé TouchSensor pošle čas stisku tlačítka do AudioClipu, který spustí zvuk zazvonění. Zadruhé TouchSensor pošle čas stisknutí tlačítka do Timeru, který dále posílá fraction_change do PositionInterpolaru a ten mění polohu válce představující tlačítko. Takže při kliknutí na virtuální tlačítko, se virtuální tlačítko zatlačí směrem dolů a pak se následně vrátí, tak jako reálné tlačítko. Další funkce si uživatel všimne, pokud najede myší nad virtuální tlačítko, to následně zčervená. Toho je docíleno pomocí TouchSensor.isOver, tato událost se pošle do skriptu, který dále posílá 1 nebo 0 do switche, který následně vyměnuje materiály.

LOD

U modelu se automaticky přepíná úroveň detailů podle vzdálenosti. Rozmezí jsou 20 a 100. Když je uživatel nejblíž, tak model obsahuje několik kvádrů a dva válece. Když je vzdálenost větší jak 20, zmizí tlačítko, které obsahuje nejvíce polygonů a je vidět pouze krabička. Při vzdálenosti větší než 100 celá krabice zmizí. Parametr PROTO může být 1, když chceme mít zapnuté LOD, nebo 0, když LOD nechceme mít.
S LOD
BEZ LOD

Zdrojové kódy

Inter_4.rar

Manipulace

Zvonek
S LOD
Bez LOD
FULLSCREEN (aktuálně zobrazeného)

Náhled

Scéna