Info

Popis řešení

Krabice má otvírací dvířka s texturou, které se ovládají pomocí CylinderSensoru, kdy minimální úhel je 1.57 radiánu a maximální úhel je 4 radiány. Změna úhlu je rovnou posílána jako událost přímo do transformace, kde se nastaví odpovídající úhel. Další funkcí je tlačítko, které, když nad něj uživatel najede myší, zčervená. Toho je docíleno pomocí TouchSensoru.isOver, tato událost se pošle do skriptu, který vygeneruje 0 nebo 1 a tuto hodnotu pošle do switche, který následně přepíná materiály. Když se na tlačítko klikne, stanou se dvě věci. Zaprvé se odešle čas zmáčknutí do souboru final, z toho souboru se dále posílá do souboru Lampa, kde tento čas rozhoduje o rozsvícení lamp. Zadruhé se spustí timer, který dále posílá fraction_change do PositionInterpolaru, který hýbe s válcem, představující tlačítko, nahoru a dolu, stejně jako když se mačká reálné tlačítko. Poslední funkcí této krabice je ProximitySensor, který se spustí ve vzdálenosti 6 metrů a pošle událost do AudioClipu, aby přehrál zvuk jiskření elektřiny.

LOD

U modelu se automaticky přepíná úroveň detailů podle vzdálenosti. Rozmezí jsou 15 a 500. Když je uživatel nejblíž, tak model obsahuje několik kvádrů a jeden válec. Když je vzdálenost větší jak 15, zmizí tlačítko, které obsahuje nejvíce polygonů a je vidět pouze krabice. Při vzdálenosti větší než 500 celá krabice zmizí. Parametr PROTO může být 1, když chceme mít zapnuté LOD, nebo 0, když LOD nechceme mít.
S LOD
BEZ LOD

Zdrojové kódy

Inter_3.rar

Náhled (s LOD)

Scéna