Info

Popis řešení

Model, vytvořený pomocí CGA (CityEngine) gramatiky. Nejprve jsem rozřezal parcelu tak, aby mi vznikl obdémník o daných rozměrech (náhodná čísla v určitém rozmezí nebo uživatelsky nastavená). Na okolí obdélníku jsem nastavil texturu trávy a obdálník jsem vysunul do určité výšky (1/2/3 patra, generováno náhodně s pravděpodobností 1:1:1), čímž jsem vytvořil základ budovy. Stěny jsem pak rozřezal podle pater a do každého patra nastavil okna (opět pouze zasouvání a vysouvání obdélníků podle proměnných). Přední stěna navíc obsahuje v prvním patře dveře. Každý dům má jednu ze 3 barev fasády (šedivá/zelená/žlutá) a 2 barev střechy (různé odstíny červené).
Při tvorbě gramatiky jsem se snažil vycházet co nejvíce z nastavitelných proměnných, aby si uživatel mohl sám navolit, jak bude budova vypadat a zároveň aby při hromadném generování byla pravděpodobnost, že budou 2 budovy vypadat stejně, co nejmenší.

Geometrie

Počet polygonů

1144 (nemá LOD)

Textury

tráva (na "nevysunuté" parcele)

Zvuky

Žádné

Zdrojové kódy

upravené rulefile, obsahující pouze gramatiku pro tento typ budovy
archiv modelu

FPS

Naměřené: 58 (proc. 3.4GHz; 5GB RAM; WinXP x64; při manipulaci s objektem)
Aktuální: ---

Manipulace

FULLSCREEN
Náhled
Scéna