Popis řešení
Model, vytvořený pomocí CGA (CityEngine) gramatiky. Nejprve jsem rozřezal parcelu tak, aby mi vznikl obdémník o daných rozměrech (náhodná čísla v určitém rozmezí nebo uživatelsky nastavená). Na okolí obdélníku jsem nastavil texturu trávy a obdálník jsem vysunul do určité výšky (1/2/3 patra, generováno náhodně s pravděpodobností 1:1:1), čímž jsem vytvořil základ budovy. Stěny jsem pak rozřezal podle pater a do každého patra nastavil okna (opět pouze zasouvání a vysouvání obdélníků podle proměnných). Přední stěna navíc obsahuje v prvním patře dveře. Každý dům má jednu ze 3 barev fasády (šedivá/zelená/žlutá) a 2 barev střechy (různé odstíny červené).Při tvorbě gramatiky jsem se snažil vycházet co nejvíce z nastavitelných proměnných, aby si uživatel mohl sám navolit, jak bude budova vypadat a zároveň aby při hromadném generování byla pravděpodobnost, že budou 2 budovy vypadat stejně, co nejmenší.
Geometrie
Počet polygonů
1144 (nemá LOD)Textury
tráva (na "nevysunuté" parcele)Zvuky
ŽádnéZdrojové kódy
upravené rulefile, obsahující pouze gramatiku pro tento typ budovyarchiv modelu
FPS
Naměřené: 58 (proc. 3.4GHz; 5GB RAM; WinXP x64; při manipulaci s objektem)Aktuální: ---