Dokumentace k fázi 2 - Statický model náměstí s interakcemi
Autor: Martin Lukášek, Pavlína Ulrichová, Lidziya "Lída" Pabalavets
Obrázek
Interaktivní modely
Každý člen týmu měl za úkol přidat do svých statických modelů interakce.
Ostatní interaktivní prvky
Dále byly podle zadání zpracovány následující interaktivní prvky
-
HUD - hodiny, tlačítka, změna pozadí, osvětlení, město duchů
- Hodiny - vymodelování hodin, otáčení ručiček pomocí TimeSensorů.
- Time pause - Script, který odesílá při stisku tlačítka na HUD časy stisknutí (zapnutí/vypnutí). Časy jsou odeslány TimeSensoru hodinek, který otáčí ručičkami pomocí OrientationInterpolatoru. Stejný princip je použit i na světla, tam měníme pomocí ScalarInterpolatoru radius světla a jeho intenzitu a pomocí ColorInterpolatoru jeho barvu. Dále je tento princip použit i na Background uzel, kde měníme ColorInterpolatorem barvu nebe.
- Zapínání šipek -
- Zapínání města duchů - HUD odesílá ven event SFBool přes rozhraní, pokud bylo město zapnuto (true), nebo vypnuto (false).
Tabulky měření FPS
Naměřené FPS pro jednotlivé objekty je k nalezení na jejich příslušných stránkách. Zde se jedná o celkovou scénu.
Typ měřené scény | Naměřené FPS | Ke stažení |
---|---|---|
Celá scéna | 45-50 FPS (při animaci ve výtahu klesá až ke 40 FPS, z důvodu použití MovieTexture) | mesto.zip - 13,5 MB |